وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد تا پایان سالجاری سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در این شرکت به سرانجام خواهد رسید.

    به گزارش پایگاه خبری توانیر، اکبر حسن بکلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جلسه ای که با حضور بنی فاطمه مسئول GIS شرکت توانیر در محل این شرکت برگزار شد، با اشاره به نقش سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در تصمیم گیری های مکان مند و تاثیر آن در افزایش دقت در مطالعات و انجام فرآیندها و کاهش زمان و هزینه های اضافه در اجرای پروژه ها و عملیاتی کردن آن در فعالیتهای روزانه، اعلام کرد: سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، در حوزه فشار متوسط و فشار ضعیف تا پایان سالجاری به 100 درصد پیشرفت فیزیکی خواهد رسید.

    وی افزود : در حال حاضر GIS شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه فشار متوسط 93 درصد و در حوزه فشار ضعیف 78 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    در ادامه جلساتی با حضور نمایندگان شرکت های ارائه دهندگان خدمات در حوزه GIS (ادصاب، مانیر، تذرو و توسعه هوش موازی) برگزار و درخصوص نحوه تسهیل، استقرار و مکانیزه کردن فرآیندهای جاری شرکت همفکری بعمل آمد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی