وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: در حال حاضر در قالب طرح آمایش استان یک دیتابیس بسیار غنی از اطلاعات مختلف و متنوع از جنبه های فعالیت استان را گردآوری کرده ایم و یک هزار و 700 نقشه جی آی اس تهیه و سیمای استان در این زمینه کامل شده است.

    دکتر"رضا کامیاب مقدس" صبح امروز دوم شهریورماه در پنل سناریوهای آمایش سرزمین در استان کرمان در جهاد دانشگاهی کرمان اظهار کرد: تدوین طرح آمایش استان کرمان از یک و نیم سال قبل آغاز و قسمت اعظم کار انجام شده است.
     
    وی افزود: بخش اول کار، ارزیابی و شناخت جامعی از وضعیت استان در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی اجتماعی، انسانی، اقتصادی و ... بود و انبوهی از اطلاعات گردآوری و در ارتباط با دستگاه های مختلف به تایید رسیده و سعی کردیم کار پشت درهای بسته نباشد و در تعامل حداکثری با دستگاه های مختلف و کارشناسان نخبه برگزار و این مرحله به اتمام رسید.
     
    کامیاب مقدس تصریح کرد: در حال حاضر در قالب طرح آمایش استان یک دیتابیس بسیار غنی از اطلاعات مختلف و متنوع از جنبه های فعالیت استان را گردآوری کرده ایم و یک هزار و 700 نقشه جی آی اس تهیه و سیمای استان در این زمینه کامل شده است.
     
    وی بیان کرد: بخش دوم طرح آمایش، به اهداف بنیادین توسعه، پیشران های توسعه و سناریوهای آمایش استان می پردازد و آینده استان را در قالب چند سناریو تدوین خواهد کرد و نشست امروز برای تبادل نظر درباره این سناریوها تشکیل شده است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی