وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • برگزاری دوره GIS در هواشناسی اصفهان

    چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

     

    دوره آموزشی 30 ساعته GIS 29 مهر 1396 در هواشناسی اصفهان آغاز شد.

    به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان، مجید بیجندی مدیرکل هواشناسی استان، روز شنبه 29 مهر 1396 در افتتاح دوره آموزش سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی در محل اداره کل هواشناسی استان از راه اندازی گروه GIS  هواشناسی اصفهان با محوریت فن‌آوری اطلاعات این اداره کل در سال گذشته خبر داد و افزود : این گروه متشکل از کارشناسان علاقه مند به فعالیت در این بخش می باشند و تاکنون محصولات متنوعی تولید و روی پرتال هواشناسی استان بارگزاری شده است.

    وی آلودگی هوا، ایستگاه‌های باران‌سنجی و ایستگاه‌های هواشناسی و تجهیزات کاربردی در این ایستگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های مطالعاتی استان اصفهان در حوزه GIS  خواند و خواستار تقویت آن در سازمان مرکزی شد.

    بیجندی با اشاره به شرکت 25 کارشناس از استان‌های اصفهان، سمنان و چهارمحال‌و‌بختیاری در این دوره 30 ساعته گفت: در این دوره که از 29 مهرماه آغاز و تا 3 آبان 1396 ادامه دارد کارشناسان با نحوه کار با سامانه اطلاعات جغرافیایی مقدماتی آشنا خواهند شد.

    لازم به ذکر است برای شرکت کنندگان در دوره که در آزمون پایانی موفق به اخذ نمره بشوند از سوی آموزش سازمان هواشناسی کشور گواهی حضور صادر خواهد شد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی