وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • مکان نیوز - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از شروع عملیات نقشه‌برداری ۳۵۲.۶ هکتار اراضی ملی شهرهای کاشان و نیاسر جهت تثبیت در سامانه شمیم خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: مطابق با سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و اقدامات بعمل آمده در این اداره، عملیات نقشه برداری اراضی شهرهای کاشان و نیاسر در مجموع به میزان ۳۵۲.۶ هکتار آغاز شد. 

    وی افزود: در بخش ۶ نیاسر این اراضی شامل پلاک ۶۸، ۶۹، ۷۰ و ۷۱ فرعی از ۲۸۵ اصلی به ترتیب به مساحت‌های ۱.۴ هکتار، ۹.۶ هکتار، ۱۰۴ هکتار و ۰.۶ هکتار بوده است. 

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ادامه داد: در بخش ۲ کاشان نیز پلاک ۱۵۵۱ فرعی از ۳۳ اصلی به مساحت ۱۶۰ هکتار و پلاک ۶ فرعی از ۶۷ اصلی به مساحت ۷۷ هکتار عملیات نقشه‌برداری شمیم برای آن‌ها شروع شده است. 

    وی بیان کرد: طرح شمیم (شبکه ملی یکپارچه مالکیت) در راستای پیاده‌سازی قانون حدنگار و یکپارچه‌سازی نقشه‌های کلی انجام و سبب می‌شود تا تمامی ارگان‌ها، ادارات و حتی نقشه شمیمان نظام مهندسی نیز با استفاده از امکانات شمیم و با ایجاد ارتباط و مجوزهای قانونی اقدام به برداشت آنی قطعات کنند. 

       آراسته گفت: این اقدام گام بزرگی در راستای تهیه نقشه‌های ارتفاعی مسطحاتی با سرعت بالا بوده که دقت سندهای صادره را بالا می‌برد.   

    وی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از هر گونه تعارض به اراضی ملی و دولتی سند تک برگی زمینی به مساحت ۴ هزار و ۷۳۱ متر مربع در بخش هفت قمصر اخذ شد. 

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی