وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • حریم ۶۰ متری دریا هنوز به صورت نقشه مشخص نیست !

    سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۸ ب.ظ
    معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به حریم ۶۰ متری دریا، گفت: حریم قانونی ۶۰ متر هنوز به صورت نقشه مشخص نیست، این نقشه باید تهیه شود و در اختیار همه ارگان‌ها قرار بگیرد.
     
    به گزارش بلاغ، محسن مصطفایی در بازدید گروهی از سواحل گلوگاه به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در دریا و حریم آن، اظهار کرد: ساحل و حریم دریا باید به صورت فنی ساخته شود.

    وی افزود: هدف اصلی از بازدید سواحل ۱۵ شهرستان‌های ساحلی مازندران، جلوگیری از تصرفات در دریا است که با مشاهده تصرفات فرد خاطی را آگاه سازیم و اگر غیر فنی ساخته شده است تخریب می‌شود.

    معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به حریم ۶۰ متر دریا، بیان کرد: حریم قانونی ۶۰ متر هنوز به صورت نقشه مشخص نیست، این نقشه باید تهیه شود و در اختیار همه ارگان‌ها قرار بگیرد تا این حریم در شرق و غرب دریا آزاد باشد و به هیچ دلیلی بسته نشود.

    این مسؤول یادآور شد: کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل مازندران در نیمه دوم سال ۹۵ شکل گرفته که ۱۷ عضو از جمله مدیران کل منابع طبیعی، محیط زیست، شیلات و... حضور دارند.

    مصطفایی تصریح کرد: مشکلات ساحلی در شرق مازندران کمتر از غرب استان است و با تشکیل کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل و همفکری مدیران توانستیم به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

    وی در پایان گفت: ساحل گلوگاه چهاردهمین شهرستان مورد بازدید است و در هفته آینده با بازدید ساحل بهشهر به پایان می‌رسد.
    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۸

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی