وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • UrtheCast و شرکت تابعه آن، شرکت مشاهدات زمینی Deimos Imaging با شرکت Esri برای شروع یک سرویس تصویری UrtheCast جدید که به وسیله شرکت Kanvas: Esri طراحی شده است، وارد بازار گسترده ای شده است.

    مکان نما - مهری رحیمی : این سرویس باعث می شود که تمام کاربران Esri  به طور مستقیم از داخل نرم افزار  و دسکتاپهای خود، به موقع و با اطمینان به تصاویری با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنند.

    خدمات تصاویر هوایی توسط شرکت تصویربرداری  Deimos سرپرستی می شود، که به عنوان یک پیشرو برای آینده صورت فلکی UrtheDaily می باشد. اتنظار می رود این سیستم تمام کره زمین را به صورت روزانه با رزولوشن 5 متر تصویربرداری کند که  توسط برنامه های ماهواره های  Sentinel-2 و  Landsatدر حال اجراست.

    در حال حاضر، هر کس با پلت فرم ArcGIS برای مدت 3 ماه به سری های زمانی تصاویر ماهواره ای با رزولوشن متوسط و بسیار بالا در سراسر اسپانیا و کالیفرنیا با میزبانی در سرویس وب شرکت آمازون، دسترسی رایگان خواهد داشت.

    در این سیستم کاربران Esri می توانند از خدمات تصویری چند زمانه استفاه کرده و شروع به ساخت برنامه های خوبی برای نظارت، آشکارسازی تغییرات، دیدن دقیق و مواردی بیشتر استفاده کنند.

    http://bit.ly/2tlgg21

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی