وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • مکان نما - مهری رحیمی : شرکت senseFly تولید کننده نقشه کشور سوئیس با هواپیماهای بدون سرنشین، از Always On, خبر داده ، یک بسته جدید خدماتی برای حفظ حرفه ای اپراتورهای UAV (Unmanned Aerial Vehicle)  که به اجرا و تداوم کسب و کار اطمینان می بخشد. کسب و کارها به طور فزاینده ای در حرفه ای سازی عملیات هواپیماهای بدون سرنشین خود با دستیابی به داده های اطلاعاتی از نوع UAV در حال توسعه هستند. با این تغییر، علامت گذاری یک حرکت از استفاده هواپیماهای بدون سرنشین در پروژه های آزمایشی فقط برای ادغام تکنولوژی به مدل های کسب و کار شرکت هاو فرآیندهاست.

    همچنین برای رسیدگی به افزایش تقاضا برای راه حل ها، کلیدی در دست آمده است که منجمله خدماتی با درجه حرفه ای و حمایتگر از شرکت   senseFlyکه عنوان کرده با استفاده از بسته Always Onهمیشه خدمات خود را توسعه دهد.

    بسته در دسترس به عنوان گزینه نرم افزاری همراه با خرید هر هواپیمای بدون سرنشین eBee Plus می باشد.

    Always On اپراتورهایی با یک سطح پیشرفته از پشتیبانی حرفه ای و یک آرامش خاطر فراهم می کند.در صورت بروز مشکل سخت افزاری هواپیمای بدون سرنشین – چنانچه نتیجه خطای کاربر ، رویداد طبیعی یا مسئله فنی باشد، مشتریان می توانند به سادگی با نماینده محلی شرکت senseFly تماس بگیرند تا برای آنها هواپیمای بدون سرنشین رایگان ظرف مدت 48 ساعت جایگزین کنند، بدون پرسش حتی یک سؤال.

    http://bit.ly/2uHKf80

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی