وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • فرماندار اشکذر از اتمام عملیات نقشه‌برداری هوایی از اراضی چند روستای بخش رستاق با استفاده از پهپاد به‌منظور تعیین حدود و نیز شاره گذاری زمین‌ها برای اولین بار در استان خبر داد.

    به گزارش اشکذر خبر ،  محمدعلی شاه‌حسینی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان اشکذر بابیان اینکه ضروری است سیاست‌های واگذاری زمین در شهرستان تابع قوانین و با هماهنگی متولیان باشد اظهار داشت: در همین راستا اقدامات مؤثر باهدف نظارت بر روند واگذاری‌ها انجام‌شده است.

    فرماندار اشکذر نقشه‌برداری هوایی از طریق پهپاد را به‌عنوان یکی از این قبیل فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: این مهم برای اولین بار در استان به‌منظور مشخص نمودن حدود و نیز شماره‌گذاری از زمین‌های چند روستای بخش رستاق انجام‌گرفته است.

    وی با تأکید بر ضرورت تیزبینی و دقت ویژه مدیران و متولیان از حدومرز اراضی ملی گفت: ممکن برخی از سودجویان از خلع‌های قانونی سوءاستفاده نمایند که می‌بایست با نظارت و بازدید قبل از هرگونه تصرف با آن‌ها طبق قانون برخورد کرد.

    رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی به حساسیت‌ها و ضرورت دقت نظر در خصوص خلع ید زمین‌های موات و دولتی اشاره کرد و گفت: برخی سودجویان با تصرف زمین‌های بایر نسبت به کشت اقدام نموده‌اند که ضروری است با همکاری دستگاه قضا نسبت به بازپس‌گیری آن اقدامات لازم صورت گیرد.

    شاه‌حسینی افزود: بانک اطلاعاتی از زمین‌های خلع ید شده تهیه گردیده و ازاین‌پس واگذاری به درخواست‌کنندگان بر مبنای این بانک اطلاعاتی و منطبق بر قانون انجام می‌شود.

    منبع : روابط عمومی فرمانداری اشکذر

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی