وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • کمیته شهر الکترونیک شهرداری اردکان تشکیل شد

    چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۰۹ ب.ظ

    اولین جلسه کمیته «شهر الکترونیک و GIS» شهرداری اردکان برگزار شد و همچنین جمعی از مسئولین شهری اردکان باهدف تعامل در عرصه گردشگری به استان اصفهان سفر کردند.

    مکان نیوز - به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ شهردار اردکان، رئیس شورای اسلامی شهر، معاون و دبیر کمیته اقتصاد و سرمایه‌گذاری شهرداری اردکان باهدف تعامل در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان حضور یافتند.

    این مسئولان ضمن دیدار با مدیرعامل این سازمان، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر اصفهان و نماینده دفتر بازرگانی سرمایه‌گذاری در سوئیس در راستای تعامل و همکاری دوجانبه در بخش‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری گفت‌وگو کردند.

    همچنین باهدف بهبود زندگی مردم و محیط‌زیست شهری؛ اولین جلسه کمیته «شهر الکترونیک و GIS» شهرداری اردکان با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس مخابرات اردکان، قائم‌مقام بانک انصار استان یزد و معاون‌های شهردار در جهت سرعت بخشیدن طرح شهر الکترونیک در اردکان تشکیل شد.

    در این جلسه، درزمینهٔ حمل‌ونقل هوشمند که یکی از مؤلفه‌های اصلی شهر هوشمند است و فرهنگ‌سازی و آموزش استفاده از شهر هوشمند گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی