وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خواستار بسته شدن گلوگاه‌های فساد در روند اجرای پروژه‌ها شد و گفت: بکارگیری Gis در صنعت آب و فاضلاب استان ضروری است.

    گلوگاه‌های فساد در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بسته شود

    مکان نیوز - به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فیض الله پاسره ظهر امروز در نشست واحد مهندسی و توسعه  شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره حساسیت کار حوزه مهندسی و توسعه در  شرکت آبفای استان، اظهار داشت: این واحد به عنوان متولی احداث و توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب  باید متعهدانه و با رعایت دقیق ضوابط فنی انجام وظیفه کند.

    وی با اشاره به اهمیت کاربرد سیستم‌‏های اطلاعات جغرافیایی (جی آی اس) در صنعت آب و فاضلاب عنوان کرد: این موضوع در عین اینکه بسیار ضروروی بوده اما مستلزم دانش و مهارت و مبانی لازم است.

    مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خواستار بسته شدن گلوگاه‌های فساد در روند اجرای پروژه‌ها شد و گفت: بکارگیری Gis در صنعت آب و فاضلاب استان ضروری است.

    پاسره ابراز کرد: اهمیت بکارگیری Gis در صنعت آب و فاضلاب به دلیل بالا بودن حجم عملیات، هزینه ‏بر بودن پروژه‏‌ها و گستردگی سطح و محل اجراء  بسیار چشمگیر و قابل لمس است.

    وی با اشاره به ضرورت رعایت یکپارچه ‏سازی نقشه برداری خیابان‌‏های در دست اجرا برابر دستورالعمل Gis توسط پیمانکاران و اجرایی کردن آن، خاطرنشان کرد: انجام تست‌های هیدرولیکی برای لوله و اتصالات انشعابات در دست اجرا برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری  از هدر رفت آب قبل از مدفون سازی خطوط و انشعابات لازم است.

    نظرات  (۱)

    سلام

    خسته نباشید

    فضای رایگان اپلود عکس ویدیو و اشتراک گذاری حرفه ای

     

    https://98share.com/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی