وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • بررسی تغییرات پوسته زمین و سطح دریا در سیستم مختصصات نقشه برداریدومین همایش بررسی تغییرات پوسته زمین و سطح دریا در سیستم مختصات نقشه برداری در رشت برگزار شد. 
    به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی سازمان نقشه برداری کشور در این همایش گفت : یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در کشور با آن مواجه هستیم موضوع فرونشست زمین است.
    آقای توکل با اشاره به اینکه ایران بر روی گسل زلزله قرار دارد افزود : برای تامین امنیت بیشتر در خصوص زلزله نیاز به تکنولوژی جدید در زمینه مهندسی نقشه برداری است تا با سیستم های نوین ماهواره ای مکان های زلزله خیز شناسایی و ساخت و سازها ایمن تر ساخته و کنترل شود.
    یکی از استادان دانشگاه سوئد نیز در این همایش گفت : سیستم های مختصات نقشه برداری مبنای اصلی درعمران است . 
    پرفسور حسین نهاوندچی افزود : با پیشرفت علم و ایجاد مدل ها و روش های نقشه برداری جدید در دنیا و همچنین جابجایی پوسته زمین ، ساخت و سازها باید اصولی انجام شود.
     رییس کمسیون تخصصی نقشه برداری سازمان نظام مهندسی استان گیلان نیز در این همایش گفت : استان گیلان یکی از قطب های نقشه برداری در کشور است.
    هادی کشاف هدف از برگزاری این همایش یک روزه را بررسی فرونشست زمین ، سطح آب دریای خزر و سیستم مختصات جهانی نقشه برداری اعلام کرد. 

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی