وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • سازمان مدیریت بحران فرونشست را به جریان انداخت

    مکان نیوز - به نقل از ایرنا- سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از سازمان نقشه‌برداری کشور خواست تا اطلاعات مربوط به آخرین وضعیت فرونشست در تهران را برای انجام اقدامات اجرایی به این سازمان ارائه کند.

    به گزارش سازمان نقشه‌برداری کشور، رضا کرمی محمدی؛ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران در نامه‌ای از مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه بردار ی خواست تا با توجه به ضرورت دسترسی این سازمان به اطلاعات به هنگام از وضعیت فرونشست زمین، آخرین اطلاعات و Shape file نقشه‌های به روز شده از وضعیت فرونشست زمین در شهر تهران را در اختیار سازمان مدیریت بحران شهر تهران قرار دهد.

    سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عضو کارگروه «کاهش اثرات ناشی از فرونشست» است و این کارگروه برای برنامه‌ریزی‌ با هدف بررسی فرونشست در پایتخت به نقشه‌های وضعیت این پدیده در سازمان نقشه‌برداری کشور نیاز دارد.

    در جلسه مشترک دو کمیسیون «شهرسازی و معماری» و «عمران و حمل و نقل» شورای شهر تهران در تیرماه امسال که با حضور رئیس، معاون و مدیران فنی سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار شد؛ رضا کرمی محمدی مدیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفته بود «لازم است بررسی شود که موضوع فرونشست، به یک بحران برای تهران بدل شده است یا نه؟ در مرحله بعد باید برای آن برنامه ریزی و چاره سازی کرد. چنانچه این موضوع یک بحران ملی است باید برای آن بودجه لازم هم از سوی دولت تامین شود.»

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی