وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • مکان نیوز - به نقل از دنیای‌اقتصاد – رعنا نیک‌رفتار : معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان نقشه‌های هوایی (طرح کاداستر) تهیه شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: طرح کاداستر به معنی حدنگاری است تا حد زمین هر کس مشخص و برای آن سند ارائه شود.
    فیروز باقرزاده در جلسه کارگروه نظام نوین ترویج، با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان جهاد کشاورزی استان و سازمان نظام مهندسی برای تهیه نقشه‌های هوایی برای اراضی زراعی تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی گفت: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شده تا نقشه‌های هوایی اراضی زراعی شهرستان‌های استان در اختیار سازمان نظام مهندسی قرار گیرد و با همکاری و تعامل سازمان برای کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی شناسنامه کشاورزی تهیه شود.
    وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پهنه و نقش بسزای آموزش کارشناسان پهنه در افزایش تولید و بهره‌وری ادامه داد: آموزش کارشناسان پهنه باید با پرهیز از کلی‌گویی، به‌صورت موردی و تخصصی اجرا شود. وی اظهار کرد: اگر معاونان و مدیران سازمان تخصص را سرلوحه امور قرار دهند انجام طرح‌های تخصصی و اجرایی به نحو مطلوب به نتیجه خواهد رسید.
    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۸

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی