وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • خبرگزاری فارس: راه‌اندازی سامانه استعلامات منابع طبیعی در استان تهران

    معاون حفاظت و امور اراضی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از راه‌اندازی سامانه استعلامات منابع طبیعی در این استان خبر داد.

     

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، کارگاه آموزشی معرفی نرم‌افزار سامط «سامانه استعلامات منابع طبیعی» با حضور مسؤولان و کارشناسان بخش‌های امور اراضی، ممیزی و نقشه‌برداری این اداره کل و شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

    حسن ردائی، معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: بر اساس تکالیف قانونی و اصلاح نظام اداری و جلوگیری از فساد اداری، دستگاه‌های دولتی موظف‌ هستند خدمات خود را از طریق الکترونیکی به مردم ارائه کنند که به همین منظور، منابع طبیعی نیز جزو دستگاه‌هایی است که باید برخی از خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام دهد.

    وی اظهار داشت: مهم‌ترین نتیجه خدمات الکترونیکی افزایش رضایت مردم است و دولت الکترونیکی به معنای اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی به‌موقع، دقیق و کاراست.

    معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایفی که با توجه به حجم بالای مراجعات ضرورت دارد جزو خدمات دولت الکترونیک قرار گیرد، پاسخگویی به استعلامات مربوط به اراضی است که به همین منظور، این کارگاه آموزشی برگزار شد تا ضمن معرفی نرم‌افزار سامط مقدمات کار برای راه‌اندازی آن فراهم شود.

    ردائی به برخی از مزایای این سامانه اشاره کرد و یادآور شد: کاهش مراجعات افراد و زمان پاسخگویی، افزایش دقت، سرعت و نظارت بر فرآیند پاسخگویی و مطلع شدن متقاضیان از مراحل روند انجام کار از طریق پیامک، ازجمله مزایای این سامانه به شمار می‌رود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی