وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • گروه اجتماعی ــ سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران لرستان با بیان این‌که قراردادی با جهاد دانشگاهی این استان در مورد GIS مدیریت بحران را امضا کردیم و پیگیریم تا این مهم به انجام برسد، از تشکیل کمیته‌های ١۴گانه مدیریت بحران در استان لرستان خبر داد.

    ل

    به گزارش ایکنا از لرستان، غلامرضا آقامیرزایی، سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران لرستان امروز، ۱۵ مهرماه در جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان لرستان با بیان این‌که در شش ماهه امسال ۱۲۹ هکتار از اراضی استان دچار حریق شدند که سهم خرم‌آباد ۴۴ هکتار، چگنی ۳۲ هکتار، رومشکان ۸ هکتار و در پلدختر ۴۵ هکتار بوده است، اظهار کرد: ۱۵۰ نقطه بحرانی حریق در استان وجود دارد.
    وی با بیان این‌که باید به فکر خرید تجهیزات اطفاء حریق در استان باشیم، اضافه کرد: همچنین باید پیگیر خشکسالی و تنش آب که با مدیریت استاندار برطرف و به بحران تبدیل نشد باشیم.
    آقامیرزایی با بیان این‌که هرچند کشاورزان الگوی کشت را رعایت نکردند اما نیاز است تنش و بحران آب در اولویت برای سال آینده لحاظ کنیم، گفت: از ابتدای امسال تاکنون در استان سه زلزله بیش‌از چهار ریشتر داشتیم که در همان لحظه اول مدیریت شدند.
    وی با بیان این‌که همچنین قراردادی با جهاد دانشگاهی استان در مورد GIS مدیریت بحران را امضا کردیم و پیگیریم تا این مهم به انجام برسد، از تشکیل کمیته‌های ١۴گانه مدیریت بحران در استان خبرداد و در مورد آخرین وضعیت اعتبارات مدیریت بحران استان، گفت: سال گذشته تنها ۳۸ درصد از ۴۷ میلیارد تومان اعتباری که نهایی شده بود را به استان اختصاص دادند که معادل ۱۷ میلیارد تومان است.
    وی با بیان این‌که با این اعتبارات نمی‌توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم و در این راستا مشکل جدی داریم، تصریح کرد: در سال‌جاری کل اعتباری که برای امسال اختصاص دادند ۱۲ میلیارد تومان است و البته آن‌هم به تحت عنوان پروژه‎های دو دستگاه استان لحاظ شده است.
    سرپرست مدیریت بحران استانداری لرستان با تأکید بر این‌که این دو پروژه مربوط به دستگاه‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری است، افزود: یک میلیارد هم آمده که توزیع شده و ۲,۶ میلیارد تومان هم برای آب و فاضلاب آمده است.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی