وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بابیان اینکه نقشه‌برداری‌های هوایی از حوزه‌های کشاورزی استان انجام‌گرفته است اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی از 430 هزار هکتار اراضی کشاورزی 273 هزار هکتار آن را نقشه‌برداری هوایی انجام دادیم.

    به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا شعبان نژاد در نشست خبری بابیان اینکه نقشه‌برداری‌های هوایی از حوزه‌های کشاورزی استان انجام‌گرفته است اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی از 430 هزار هکتار اراضی کشاورزی 273 هزار هکتار آن را نقشه‌برداری هوایی انجام دادیم.

    وی افزود: در سال 95 حدود 23 هزار 500 هکتار را نقشه‌برداری هوایی کردیم و امسال هم حدود 13 هزار هکتار را در اوایل سال شروع کردیم.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بابیان اینکه 48 هزار هکتار زمین‌های کشاورزی گیلان را به مناقصه بردیم گفت: این مناقصه را به امید خدا در آینده‌ای نزدیک شروع خواهیم کرد.

    شعبان نژاد با اشاره به اینکه کمبود اعتبار عامل کندی کار می‌تواند باشد افزود: خدا را شکر از وزارت جهاد کمکی شده و به امید خدا کمک استانداری هم در آینده به دست ما خواهد رسید و این کار ما سرعت خواهد گرفت.

    وی بابیان اینکه نقشه‌برداری هوایی به ما خیلی کمک می‌کند گفت: با اطلاعاتی که به ما در حوزه کشاورزی می‌رسد زمین‌ها سنددار و شناسنامه‌دار می‌شوند و از خشک شدن اراضی جلوگیری می‌شود.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: نقشه‌برداری هوایی نوع کشت، آبیاری، محل تأمین آب زراعی، مقدار موردنیاز نهادهای کشاورزی و مقدار سالانه تولید محصول که می‌تواند کمکی برای توسعه بخش کشاورزی باشد را مشخص می‌کند.

    نظرات  (۱)

    طب سنتی ظهور 

    عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی