وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • مکان نما-مهری رحیمی : ترمیبل اعلان کرده است که رسیور سیستم ماهواره ای ناوبری جهانی نرم افزاری ترمیبل کاتالیست ( GNSS ) برای دستگاههای اندروید اینک در شبکه توزیع جهانی تریمبل در دسترس قرار دارد.

    اینک مشتریان می توانند برای جمع اوری داده های مکان-زمینی با ترمیبل یا برنامه های کاربردی شخص ثالث در گوشی های هوشمند، تبلت ها و گوشی های دستی موبایل به سرویس موقعیت یابی به عنوان یک سرویس دسترسی داشته باشند.

    این ریسیور (گیرنده) وقتی با یک انتن کوچک، سبک وزن و دیجیتال اتصال پذیر و اشتراک در سرویس کاتالیست همراه می شود توانمندی های موقعیت یابی GNSS بنا به-تقاضا را برای تبدیل کردن دستگاههای مصرف کننده به سیستم های جمع اوری داده های موبایل سانتی متری-دقیق فراهم می سازد.

    کاتالیست، دسترس پذیری آسان موقعیت یابی بسیار دقیق تریمبل به پایگاه وسیعتر مشتریان تنها را با چند مؤلفه فراهم می کند که شامل هر برنامه موبایل دارای قابلیت مکانیابی، عضویت کاتالیست، با گزینه های دقت در دامنه یک متر الی سطح سانتی متر و انتن سبک و کوچک DAI ترمیبل است که مستقیم به گوشی های هوشمند و تبلت های اندروید متصل می شود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی