وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • مدیر کل پست لرستان گفت:با اجرای پروژه سیماک 70 درصد مراجعات مردم به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کاهش پیدا می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حاتم سلیمانی ظهر امروز در کارگاه حوزه itc و سیماک ضمن تبریک هفته پست اظهار کرد: پروژه جیناف بستر ساز تحقق دولت الکترونیک بوده که در تمامی شهرستان‌ها و روستاهای استان لرستان به اجرا درخواهد آمد.

    وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین هدف پروژه جیناف به روز رسانی بانک اطلاعاتی مکانی تمام دستگاه ها بر اساس نظام ملی آدرس استاندارد است.

    مدیرکل پست لرستان پایه دولت الکترونیک را بانک اطلاعاتی مکانی دانست و بیان داشت سه مولفه برای ارائه خدمات ازجمله شماره ملی، کد پستی و آدرس استاندارد پستی و همچنین اعتبارات مالی برای ارائه خدمات لازم است.

    وی تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد اطلاعات مکانی را در اختیار پست قرار داده و این اطلاعات ضمن به روز رسانی آدرس بندی نیز شده و برای غنی تر شدن آدرس‌ها نیازمند اطلاعات سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای تهیه نقشه مکان هستیم.

    سلیمانی حیاتی‌ترین نیاز برای اجرای پروژه جیناف را اخذ نقشه مکان روستایی و شهری دانست و افزود: زمانی سامانه قابل بهره برداری بوده که نقشه مکان بندی در اختیار پست قرار گیرد.

    این مسئول عنوان کرد: اصلاح کد پستی در برخی شهرستان‌ها انجام گرفته و کار به همگام سازی روستاهای خرم‌آباد و بروجرد نیز در حال انجام است.

    مدیرکل پست لرستان با اشاره به اهداف پروژه سیماک نیز گفت: یکپارچه سازی اطلاعات و اماکن، قانون مندی و بهینه‌سازی فرایند، اعمال مدیریت و نظارت بر فرایند صدور مجوزها،قطع ارتباطات ارباب و رجوع و کارکنان از مهمترین اهداف اجرایی پروژه سیماک است.

    وی تاکید کرد: با اجرای پروژه سیماک 70 درصد مراجعات مردم به سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی کاهش پیدا می‌کند.

    سلیمانی از روبه اتمام بودن نقطه گذاری شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: در برخی حریم‌های این شهر مشکل داریم که با در اختیار گذاشتن اطلاعات این بخش‌ها می‌توان آن را به طور 100 درصد عملیاتی کرد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی