وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

اخبار و مطالب نقشه برداری، ژئوماتیک و داده های مکانی ایران و جهان

وبلاگ مکان نیوز

مطالب و مباحث تخصصی نقشه برداری، ژئوماتیک، داده های مکانی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • مکان نیوز - سیدعلی المدرسی عضو هیئت علمی گروه آموزشی رشته سنجش از راه دور و GIS دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به‌عنوان عضو کمیسیون تخصصی سنجش از دور و GIS وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، سیدعلی المدرسی عضو هیئت علمی گروه آموزشی رشته سنجش از راه دور و GIS دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به‌عنوان عضو کمیسیون تخصصی سنجش از دور و gis وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

    کارگروه کمیسیون تخصصی سنجش از دور و GIS وزارت علوم، وظیفه ساماندهی و تعالی‌بخشی رشته‌ها تحصیلی و ارتقای کیفی سطح دانش قابل آموزش به علاقه‌مندان در طرح‌های وزارت علوم را برعهده دارد.

    به گزارش آنا، این کمیته که در حوزه تخصصی سنجش از دور و GIS فعالیت خواهد داشت با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده علاوه‌بر بازنگری در رشته‌های تحصیلی مقاطع مختلف از لیسانس تا دکتری اثربخشی و افزایش بهره‌وری در استفاده از دانش محل مکانی و جغرافیایی را بر عهده دارد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی